1. Iste'molchining organik oziq-ovqatga munosabati. Quyidagi so'rovnoma O'zbekiston, Toshkent shahridagi organik oziq-ovqat mahsulotlariga nisbatan mijozlarning xatti-harakatlarini tahlil qilishga qaratilgan. Tadqiqotim uchun ma'lumot to'plashimga yordam berish uchun sizdan quyidagi savollarga javob berishingizni so'rayman. "Organik oziq-ovqat" - bu organik dehqonchilik standartlariga javob beradigan usullar bilan va pestitsidlar, o'g'itlar, nurlanish, sanoat erituvchilar yoki sintetik oziq-ovqat qo'shimchalaridan foydalanmasdan ishlab chiqarilgan oziq-ovqat.
2. Korporativ ijtimoiy javobgarlik
3. Influencer Marketing. Quyidagi so'rovnoma sizning javoblaringiz bo'yicha ijtimoiy media ta'sir qiluvchilarning iste'molchilar munosabatiga ta'sirini tahlil qilishga qaratilgan. Ushbu so'rovning maqsadi uchun "ta'sir qiluvchi" deganda bir yoki bir nechta ijtimoiy media platformalarida 10 mingdan ortiq izdoshlari bo'lgan va ma'lum bir qiziqishga tegishli maslahatlar, maslahatlar, mahsulotlar yoki xizmatlarni targ'ib qilish uchun ijtimoiy tarmoqlardan foydalanadigan shaxs tushuniladi. Ta'sir qiluvchi blogger, rassom, mashhur, shuningdek, ijtimoiy tarmoqlar orqali auditoriyani organik tarzda shakllantirgan mashhur bo'lmagan shaxs bo'lishi mumkin.
4. Talabalarning tadbirkorlik niyatlari (26.08.2020)
5. COVID-19 blokirovkasining psixologik taʼsiri (06.09.2020)