YANGI NORMADA MARKETING: MILLIY VA GLOBAL TENDENTSIYALAR
AXBOROT XATI
«Marketing in the New Normal: National and Global Trends»
Yangi normada marketing: milliy va global tendentsiyalar
15 Dekabr 2021
Toshkentdagi Singapur menejmentni rivojlantirish instituti
Symposiumning vazifalari:
Yetakchi mahalliy va xorijiy ekspertlar, marketologlar, yirik kompaniyalarning top-menejerlari, biznes tuzilmalari vakillarini menejment, marketing va savdo-sotiq bo‘yicha talabalarga tajriba o‘tkazish uchun yig‘ishdir. Simpozium ishtirokchilari bozor mutaxassislaridan zamonaviy bilim va samarali marketing va reklama vositalarini olish uchun noyob imkoniyatga ega bo‘ladilar.
Simpozium mavzulari:
- Zamonaviy marketingning yangi chaqiriqlari va vazifalari;
- Raqamli marketing muvaffaqiyatli biznesni qurish vositasi sifatida;
- Globallashuv davridagi biznesning dolzarb masalalari;
- Yoshlar marketingi;
- Internet-marketing;
- Haqiqiy tendentsiyalar va yangi marketing vositalari.
Anjumanda taqdim etilgan tezislar va maqolalar to'plamda nashr etiladi.
Anjuman tillari: o'zbek, rus va ingliz.
Ishning o'ziga xosligi kamida 80% bo'lishi kerak
Shrift: hajmi - 14; turi - Times New Roman; satr oralig'i - 1, kenglikda hizalang. Barcha maydonlar uzunligi 2 sm.
Ariza berish shakli:
- sarlavha
- Referat (500-600 so'z)
- kalit so'zlar (3-5)
- Foydalanilgan adabiyotlar ro'yxati
Agar siz rus yoki o'zbek tillarida murojaat qilsangiz, ingliz tilida ism va kalit so'zlarni ko'rsating.
Maqolalarni to'liq ismi, tashkilot nomi, ilmiy darajasi, telefon raqami va elektron pochta manzilini majburiy ravishda conference@mdis.uz elektron manziliga yuborish kerak.